Contact ons
Wij staan altijd open voor vragen, opmerkingen en/of feedback.
Deel je ervaring en mening met ons. Wanneer je onverhoopt niet 100% tevreden bent over je consult, laat het ons weten. Je kunt onderstaand contactformulier invullen en ontvangt binnen twaalf uur een reactie.
Contact adres
Mediumchat
Zekeringstraat 17 A
1014 BM Amsterdam
020-2101045
(alleen klantenservice, geen advies)
Amy
Hoi mijn naam is Amy. Wanneer je een vraag stelt ,is de kans groot dat het antwoord van mij komt. In de afgelopen 5 jaar ben ik klantenservice manager geweest bij twee grote callcenters.
Het concept van Mediumchat vind ik geweldig. Ik heb mijn baan opgezegd en ben met volle overtuiging aan de slag gegaan.
Jouw vragen en opmerkingen helpen mij en Jack om het systeem steeds beter en gebruiksvriendelijker te maken. Omdat ik vanaf huis werk en ook een jong gezin hebt, is de gemakkelijkste manier van contact om mij een e-mail te sturen.
Ik antwoord snel en als het nodig is, bel ik je zo snel mogelijk terug.
Contact formulier
Stap 1: Vind direct antwoord
De meest gestelde vragen hebben we al voor je beantwoord zodat je direct antwoord op je vraag hebt. Kijk eerst of jouw antwoord er tussen staat, voordat je het contactformulier invult.
Vraag over gratis chat
verberg
- Chat werkte niet.
Als de gratis chat niet werkte kunnen er 3 oorzaken zijn:
1. De browser is verouderd. Download de nieuwste versie van Google Chrome en chat daarin.
2. Het internet is niet stabiel. Zorg dat je internet krachtig en stabiel is. (bijvoorbeeld geen gratis wifi)
3. Je hebt meerdere accounts op mediumchat. Iedereen krijgt één gratis chat. Om misbruik te voorkomen hebben wij meerdere beveiligingen ingebouwd. Koop credits en start een volledig consult.
- Consulent antwoordt niet.
Vervelend. Dit kan gebeuren. Laat het ons weten, dan kunnen wij de consulent aanspreken en beoordelen of je in aanmerking komt voor een nieuwe gratis kennismakings-chat.
Vraag over mediumchat credits / betalingen
verberg
- Credits zijn niet bijgeschreven.
Doorgaans worden je credits binnen 2 minuten bijgeschreven op je account. Je ziet ze wanneer je je account ververst. Dit doe je door op het ronde pijltje in de browser te klikken of door even op een andere pagina te klikken binnen Mediumchat.
- Teveel credits afgeschreven
De afschrijving van de credits werkt via een geijkt mechanisme en zijn zuiver. Bij het eerste contact wordt er direct 1 credit afgeschreven, in de laatste minuut, blijft de lijn de hele minuut open. De duur van je gesprek kun je exact terugzien in het gespreksverslag.
- Wat staat er op mijn bankafschrift?
Na een transactie bij Mediumchat.nl staat op je bankafschrift een afgeschreven bedrag door Paramedia BV. De naam Mediumchat vind je niet terug op je bankafschrift.
Vraag over gespreksverslag
verberg
- Hoe krijg ik een gratis gespreksverslag?
Bij het afsluiten van een chatgesprek, kun je in het sluitscherm op de rode link “Mail gespreksverslag”. Dan wordt het verslag automatisch naar je inbox gestuurd.
- Kun je een gespreksverslag alsnog sturen?
Dit kan tot 5 dagen na een gesprek. Op verzoek kunnen we het gespreksverslag nazenden.
- Het gespreksverslag komt niet aan.
Vervelend. Dit kan twee oorzaken hebben.
1. Kijk in je SPAM box.
2. Je email adres is niet correct opgegeven bij het aanmaken van een account.
Technische problemen
verberg
- De chat werkt niet
Wanneer de chat niet werkt zijn er twee zaken om eerst te checken.
1. Is je browser up to date? Zo niet, download Google Chrome en chat daarin.
2. Is je internet stabiel en krachtig? (bijv. geen gratis wifi)
In andere gevallen, laat het ons weten.
Uitschrijven email/ verwijderen account
verberg
- Uitschrijven email
Onder elke email die wij sturen staat een uitschrijf link. Wanneer je geen email meer van ons wenst te ontvangen, kun je jezelf eenvoudig uitschrijven door op deze link te klikken en vervolgens te bevestigen op de site. Je ontvangt dan geen emails meer van ons.
- Verwijderen account
Wanneer je ingelogd bent op mediumchat, vind je op de profielpagina een 'verwijder account' knop. Wanneer je op deze knop drukt en bevestigd, word je account verwijderd en ontvang je geen emails meer van ons.
Overige vragen (email consults)
verberg
- Kan elke consulent een email consult ontvangen?
Helaas kan niet iedere consult een email consult ontvangen. Wij verwachten dat elke consulent snel reageert. Bij consulenten die minder vaak online zijn, lukt dit regelmatig niet – waarna wij de email optie uitzetten zodat jij niet langer hoeft te wachten dan wij beloven.
- No puedo encontrar a alguien, ¿por qué?
En Videntechat, los especialistas van y vienen. Intentamos trabajar con un equipo lo más estable posible. A veces, desafortunadamente, esto no es posible por varias razones. Esto puede hacer que pierda a su consultor favorito en un momento dado. Esperemos que en este caso encuentre a alguien con quien se sienta mejor.
Stap 2: Jouw antwoord hierboven niet gevonden?