Tevredenheidsgarantie

Wij vinden we het belangrijk betekenisvolle gesprekken met onze ervaren consulenten te faciliteren. Jouw tevredenheid is onze prioriteit. Als jouw gesprek om welke reden dan ook niet aan jouw verwachtingen voldoet, zijn wij er om het goed te maken.
 

Hoe Onze Garantie Werkt

Als een chatsessie niet aan jouw verwachtingen heeft voldaan, kom je mogelijk in aanmerking voor een tegoed op jouw account. Dit tegoed kan vervolgens worden gebruikt voor toekomstige gesprekken met een andere consulent die beter aansluit op jouw wensen.
 

Voorwaarden van onze tevredenheidsgarantie

Om eerlijkheid te waarborgen en misbruik te voorkomen, kent onze tevredenheidsgarantie een aantal voorwaarden:
  • Vergoedingslimiet: Wij vergoeden het aantal gebruikte credits tot een maximum van het aantal credits van de duur van het betreffende gesprek met een maximum van 30 minuten/credits.
  • Frequentie: Deze garantie kan één keer per 30 dagen per gebruiker worden gebruikt.
  • Tijdigheid: Claims moeten binnen 24 uur na het gesprek waarop wordt verwezen, worden ingediend.
 

Voorbehoud

Wij behouden ons het recht voor om, naar eigen inzicht, elk garantieverzoek te beoordelen en goed te keuren, af te wijzen of een gedeeltelijk tegoed uit te geven op basis van de omstandigheden.
Terug naar boven